1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

O ιστότοπος www.weddinge-shop.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων σχετικών με τον γάμο και τη βάπτιση, υλικών για κατασκευές και υπηρεσιών στολισμού μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο ΕΤΑΙΡΙΑ) που δημιούργησε και λειτουργεί η ΒΑΡΔΑΚΗ ΣΟΦΙΑ και εδρεύει στα Χανιά, Λεωφ. Κων. Καραμανλή 118 με ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας www.weddinge-shop.gr και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης το νούμερο: 2821092237.

Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με το εμπορικό σήμα www.weddinge-shop.gr , το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.weddinge-shop.gr 

Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία ΠΕΛΑΤΗΣ) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρακάτω όρους, οι οποίοι διατυπώνονται στο παρόν χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να διακόψει την επίσκεψη ή τη χρήση του ιστότοπου, καθώς επίσης οφείλει να διακόψει και κάθε άλλη συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

2. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Η ΕΤΑΙΡΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα. Διευκρινίζεται δε ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

Η Εταιρία παρέχει στους επισκέπτες-χρήστες της ιστοσελίδας (εφεξής καλούμενοι, οι «Πελάτες») υπηρεσίες, σελίδες, επιλογές, διάφορα εργαλεία επικοινωνίας, υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, υπηρεσίες αγορών προϊόντων και παροχής υπηρεσιών, οπτικοακουστικό υλικό, διαφημίσεις κλπ. Οι υπάρχουσες και τυχόν μελλοντικές νέες υπηρεσίες υπόκεινται στους παρόντες όρους χρήσης, εκτός εάν αναφέρεται ρητά το αντίθετο.
Σκοπός της Εταιρίας είναι η κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών. Η ιστοσελίδα παρέχει την δυνατότητα τόσο στους Πελάτες όσο και σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα της Εταιρίας καθώς και να πραγματοποιούν τις αγορές τους ηλεκτρονικά.
Η Εταιρία μπορεί να τροποποιεί οποτεδήποτε το περιεχόμενο του ιστότοπου ή να καταργεί τις υπηρεσίες ή μέρος αυτών και να ενημερώνει σχετικά τους Πελάτες μέσω της παρούσας ιστοσελίδας.
Ο επισκέπτης-χρήστης έχει την ευθύνη πρόσβασης στις υπηρεσίες της ιστοσελίδας και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τον προσωπικό εξοπλισμό του, με τα απαραίτητα τεχνολογικά μέσα που του επιτρέπουν την πρόσβαση στις υπηρεσίες της ιστοσελίδας.
Η ιστοσελίδα διασφαλίζει την ιδιωτικότητα των επισκεπτών της. Στο παρόν γίνεται ενημέρωση για τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών-χρηστών σύμφωνα με τον Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Ε.Ε 2016/679) και των τυχόν εφαρμοστικών νόμων αυτού.

3.ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

-H ΕΤΑΙΡΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.weddinge-shop.gr , σε ότι αφορά την ταυτότητα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος συναλλαγές, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ, στα πλαίσια καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά και φωτογραφίες προϊόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα www.weddinge-shop.gr  και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και των φωτογραφιών ενός προϊόντος (λόγω ανθρώπινου λάθους ή λανθασμένων στοιχείων που έχουν δοθεί από τους προμηθευτές της). Στο βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, η ΕΤΑΙΡΙΑ αποποιείται κάθε εγγύηση, ρητή ή νοούμενη, για την ακρίβεια των πληροφοριών που περιέχονται οπουδήποτε σε αυτή την ιστοσελίδα.

– Παρότι για κάθε προϊόν γίνεται πλήρης παρουσίαση αυτού, ωστόσο, λόγω του διαδικτυακού προγράμματος περιήγησης ή λόγω της ανάλυσης της κάθε οθόνης, τα προϊόντα που προσφέρονται προς πώληση στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ίσως να παρουσιάζουν αποκλίσεις σε σχέση με τα πραγματικά, όσον αφορά τις αποχρώσεις των χρωμάτων και των απεικονίσεων των ειδών. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τέτοιου είδους αναντιστοιχίες. Οι εικόνες και τα χρώματα προορίζονται μόνο για σκοπούς αναπαράστασης.

– Οι συσκευασίες ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές που φαίνονται στις φωτογραφίες. Τα βάρη, οι διαστάσεις και οι χωρητικότητες, όπου δίνονται, είναι κατά προσέγγιση. Για περαιτέρω απορίες ο χρήστης μπορεί να επικοινωνεί με το τμήμα πωλήσεων.

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση – αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Όλες οι τιμές των προϊόντων υπόκεινται ανά πάσα στιγμή σε αλλαγή και για τον λόγο αυτό ο χρήστης υποχρεούται να ελέγχει την τελική τιμή πώλησης πριν αποστείλει την παραγγελία του.

– Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για τη δική σας προστασία σας η ΕΤΑΙΡΙΑ σας παρακαλεί, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του ή διαπιστώσετε οποιαδήποτε άλλη ανακρίβεια ή σφάλμα ή έλλειψη αναφοράς διαστάσεων, χρωμάτων ή άλλων απαραίτητων προδιαγραφών, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2821092237 ή με αποστολή e-mail στο info@prosklisis.com

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας παραγγελίας, οι οποίες οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, προβλήματα διάθεσης ή ασυνέπειας από την πλευρά των προμηθευτών της, προβλήματα μεταφοράς, προβλήματα τεχνικά κατά την παραγωγική διαδικασία, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος και φυσικές καταστροφές. Στις περιπτώσεις αυτές η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η ΕΤΑΙΡΙΑ ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

4.ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ

Επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας που είναι ανήλικοι, δεν επιτρέπεται να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτής εκτός εάν βρίσκονται υπό την εποπτεία γονέα ή κηδεμόνα ή επιτρόπου.

5. ΕΥΘΥΝΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Οι Πελάτες συμφωνούν να μην κάνουν χρήση των υπηρεσιών της ιστοσελίδας και αποδέχονται την αποκλειστική ευθύνη τους σχετικά με τα παρακάτω για:
1. Αποστολή, δημοσίευση, μετάδοση με οποιονδήποτε τρόπο ή email οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο, βλαβερό, συκοφαντικό, απειλητικό, χυδαίο, άσεμνο προσβλητικό, ενοχλητικό ή ρατσιστικό, παραβιάζει την προσωπικότητα και τα προσωπικά δεδομένα άλλων, εκφράζει εμπάθεια και κάθε είδους διακρίσεις.
2. Πρόκληση βλάβης σε ανηλίκους με οποιοδήποτε τρόπο.
3. Ψευδή δήλωση για την ταυτότητα του Πελάτη ή παραπλανητική δήλωση.
4. Παραχάραξη ή αλλοίωση των αναγνωριστικών των Πελατών.
5. Αποστολή, ανάρτηση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που περιέχει κακόβουλο λογισμικό, αρχεία-προγράμματα που διακόπτουν, προκαλούν βλάβη, καταστρέφουν τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών ή παραβιάζει ευρεσιτεχνία, πνευματικά δικαιώματα, σήματα ή άλλα δικαιώματα και τρίτων.
6. Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάστασης από άτομο που δεν νομιμοποιείται να διαθέσει το συγκεκριμένο περιεχόμενο.
7. Παραβίαση, με ή χωρίς πρόθεση οποιασδήποτε εθνικής, Ευρωπαϊκής ή διεθνούς νομοθεσίας.
8. Παρενόχληση με οποιονδήποτε τρόπο της ιδιωτική ζωής και των δικαιωμάτων τρίτων (π.χ. συλλογή ή και αποθήκευση προσωπικών δεδομένων άλλων Πελατών). Η ιστοσελίδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει χωρίς ειδοποίηση οποιοδήποτε περιεχόμενο παραβιάζει τους παρόντες όρους χρήσης.

6. ΒΛΑΒΗ–ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Ο Πελάτης αποδέχεται ότι διατηρεί την αποκλειστική ευθύνη να αποζημιώσει την Εταιρία για οποιαδήποτε νομική διαφορά προκύψει με τρίτους λόγω του περιεχομένου που αυτός διαθέτει για ανάρτηση, δημοσίευση κλπ. μέσω των υπηρεσιών της ιστοσελίδας.

7. ΕΝΑΡΞΗ–ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Η ιστοσελίδα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα μέρος ή σύνολο των υπηρεσιών της με ή χωρίς προειδοποίηση προς τους Πελάτες.

8. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Εταιρία δεν έχει καμία ευθύνη για την επικοινωνία ή και την τυχόν εμπορική συναλλαγή του Πελάτη με τους τρίτους που διαφημίζονται στην ιστοσελίδα.

9. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ (E-COMMERCE)
Η ιστοσελίδα παρέχει στους Πελάτες της τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων μέσω εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου μεριμνώντας για την προστασία των προσωπικών στοιχείων που υποβάλλουν για τη χρήση των υπηρεσιών αυτών. Ο Πελάτης, ως συνετός καταναλωτής, οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που του παρέχονται σε κάθε περίπτωση με αποκλειστική δική τους ευθύνη και όχι της παρούσας ιστοσελίδας. Στις περιπτώσεις που οι εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποιούνται μεταξύ των Πελατών και της ιστοσελίδας, η τελευταία είναι υποχρεωμένος να συμμορφώνεται με τις οικείες διατάξεις του Νόμου. Έτσι, η ιστοσελίδα υποχρεούται να ενημερώνει τους υποψήφιους πελάτες του σχετικά με α) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή που προσφέρει, β) την τιμή, γ) την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, δ) το φόρο προστιθέμενης αξίας εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή, ε) τον τρόπο πληρωμής, στ) τον τρόπο παράδοσης και εκτέλεσης.

10. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Ο Πελάτης ετοιμάζει την παραγγελία του προσθέτοντας τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει στο «ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ» του ακολουθώντας βήμα-βήμα την απλή διαδικασία που προβλέπει η ιστοσελίδα. Η πραγματοποίηση της παραγγελίας αποτελεί σύναψη σύμβασης εξ αποστάσεως, τους όρους της οποίας ανεπιφύλακτα αποδέχεται ως αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας.
Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στην ιστοσελίδα απαιτούνται:
1. Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
2. Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και όπου απαιτείται τη χρήση προσωπικών δεδομένων.
Σε κάθε παράθυρο της ιστοσελίδας και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο «προσθήκη στο καλάθι αγορών». Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε. Για να συνεχίσετε τις αγορές σας επιλέξτε από τις κεντρικές κατηγορίες, αυτή που περιέχει το επόμενο είδος που ψάχνετε και προσθέστε το επίσης στο καλάθι σας. Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία προσθήκης προϊόντων πατήστε το πλήκτρο «Προχωρήστε στο ταμείο». Για να μπορέσετε να παραγγείλετε δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Σε κάθε περίπτωση θα σας ζητηθούν προσωπικά στοιχεία όπως: διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής παραγγελίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία απαραίτητα για τη σύναψη και ολοκλήρωση της σύμβασης μεταξύ των δύο μερών.

Διαδικασία Παραγγελίας
Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 4 βήματα:
1. Διεύθυνση χρέωσης και αποστολής
2. Επιλογή τρόπου αποστολής
3. Επιλογή τρόπου πληρωμής
4. Επιβεβαίωση και καταχώρηση της παραγγελίας

Σε περίπτωση που προκύψει κάποια εκκρεμότητα στην παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει.
Σε περίπτωση που δε λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μαζί σας.Αφού λάβουμε την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, είτε ηλεκτρονικά στο email σας είτε τηλεφωνικά στο νούμερο που δηλώσατε, για να συνεννοηθούμε μαζί σας για την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας και για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση χρειαστεί. Στην περίπτωση που δεν θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά, μπορείτε να μας το επισημάνετε στο πεδίο των σημειώσεων.

Εάν θελήσετε να ακυρώσετε την ηλεκτρονική σας παραγγελία μπορείτε να μας ενημερώσετε στο email: info@prosklisis.com ή στο 2821092237 ή απλώς να μας το πείτε όταν επικοινωνήσουμε μαζί σας για επιβεβαίωση.

Για τις παραγγελίες που γίνονται από το εξωτερικό, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπολογίζεται το μεταφορικό κόστος μέσα στο ηλεκτρονικό σας καλάθι. Για το κόστος αυτό θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.

Αν χρειαστείτε βοήθεια στην καταχώρηση της παραγγελίας σας,μπορείτε να μας ενημερώσετε στο email: info@prosklisis.com (σημειώστε το τηλέφωνο σας) και εμείς θα σας καλέσουμε.

11. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Προβλήματα διαθεσιμότητας υπάρχουν σπάνια. Ωστόσο, μερικές φορές υπάρχει το ενδεχόμενο παροδικής ή ολικής έλλειψης κάποιων προϊόντων και ιδιαίτερα προς το τέλος της κάθε σαιζόν.
Κατά τη διάρκεια που δίνετε την παραγγελία σας, η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν μπορεί εκείνη τη στιγμή να γνωρίζει τη διαθεσιμότητα των ειδών. Αυτή θα διαπιστωθεί αργότερα σε έλεγχο της αποθήκης της ή της αποθήκης των προμηθευτών της. Σε περίπτωση που κάποιο είδος από αυτά που έχετε παραγγείλει βρίσκεται σε έλλειψη ολική ή παροδική, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα σας ενημερώσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά έγκαιρα και αμέσως μόλις διαπιστώσει την έλλειψη, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.

12.ΟΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ/ΠΑΡΑΛΑΒΩΝ

-Αποστολές παραγγελιών γίνονται σε όλη την Ελλάδα, στην Κύπρο, σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. και σε όλους τους προορισμούς εκτός ευρωπαϊκής ζώνης.

-Οι παραγγελίες αποστέλλονται και παραδίδονται στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.

-Για τις αποστολές μας είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε όλα τα στοιχεία παράδοσης. Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, Τ.Κ, και τηλέφωνο επικοινωνίας παραλήπτη. Εάν δεν έχουμε στη διάθεσή μας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, το δέμα δεν θα αποδεσμευτεί από το κατάστημά μας, μέχρι να μας ενημερώσετε σχετικά.

-Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον παραλήπτη. Η εταιρία μας έχει συνάψει ειδικές συμφωνίες με χαμηλές χρεώσεις για τις αποστολές των δεμάτων των πελατών της. Για κάθε παραγγελία γίνεται ειδικός έλεγχος βάρους, όγκου και τόπου αποστολής, για να εκτιμηθεί σωστά ο ασφαλέστερος, συντομότερος και οικονομικότερος τρόπος μεταφοράς και παράδοσης.

-Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη. Το www.weddinge-shop.gr εγγυάται το σωστό αμπαλάζ και δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε απώλεια δεμάτων ή καταστροφή προϊόντων κατά τη μεταφορά. Σε περιπτώσεις απώλειας ή καταστροφής, την ευθύνη για αποζημίωση φέρει η μεταφορική εταιρία η οποία ανέλαβε τη μεταφορά.

-Το www.weddinge-shop.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας παραγγελίας, οι οποίες οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία . Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών, προβλήματα μεταφοράς, προβλήματα παραγωγής, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Στις περιπτώσεις αυτές το www.weddinge-shop.gr δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.

Η Εταιρία διαθέτει συγκεκριμένη πολιτική αποστολής προϊόντων και παραλαβής τους από το showroom. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε αναγνώσει προσεκτικά την ενότητα «Αποστολές» προτού προβείτε στην καταχώρηση της παραγγελίας σας.

13. ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ προσφέρει προς πώληση προϊόντα, τα οποία έχει προμηθευτεί από εισαγωγείς, κατασκευαστές και αντιπροσώπους ή τα έχει κατασκευάσει ή επεξεργαστεί στην έδρα της κατά παραγγελία των πελατών της.

– Κανένα προϊόν της δεν είναι μεταχειρισμένο, ελαττωματικό ή κατώτερης ποιότητας. Η ΕΤΑΙΡΙΑ φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος. Παρόλα αυτά, δεν μπορεί να εγγυηθεί απόλυτα για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος ή την μη ύπαρξη κάποιου ανθρώπινου λάθους.

– Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΙΑ και ειδικότερα στη σελίδα του κάθε προϊόντος.

– Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας και ζημίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή παραλείψεις (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, τυχόν ποσοτικό έλλειμμα ή πλεόνασμα ή διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγελθεί κλπ).

-Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα ή σφάλμα, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2821092237 ή στο email: info@prosklisis.com.

-Θα σας ζητήσουμε να μας επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση κι εμείς θα φροντίσουμε να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό από την ημερομηνία παραλαβής του και εφόσον ελεγχθεί και έχει πιστοποιηθεί ως προς το ελάττωμα που έχει αναφερθεί.

-Αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος για λόγους διαθεσιμότητας, τότε θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική αξία του.

-Σε περίπτωση πιστοποιημένου σφάλματος από ανθρώπινο λάθος δικής μας υπαιτιότητας, φροντίζουμε για την όσο το δυνατόν αμεσότερη αποκατάσταση χωρίς καμία δικής σας επιβάρυνση.

14. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να ακυρώσει την παραγγελία του χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση ή να επιστρέψει τα αγαθά που παρέλαβε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής των αγαθών.

Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση (επιστολή που θα σταλεί με με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται μόνο εγγράφως και ηλεκτρονικά (σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά) και η ΕΤΑΙΡΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. 

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει στην έδρα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έχει δηλώσει ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί ή καταστραφεί η συσκευασία του ή να έχει μερικώς ή ολικώς χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του και τυχόν εντύπων που το συνοδεύουν.

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που έχει εκδοθεί από την εταιρία (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) με τα στοιχεία του αποτυπωμένα επάνω στο παραστατικό.

– Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

– Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δικαιούται δε να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα επιστραφέντα προϊόντα.

– Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.

– Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού από την τράπεζα.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Στην περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

– Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί ή χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρία και συνήθως είναι της τάξης του 50%. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

– Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τις ήδη παρασχεθείσες υπηρεσίες μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

– Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.Το ίδιο δικαίωμα διατηρεί η Εταιρία αντίστοιχα και στην περίπτωση που διαπιστωθεί από την τελευταία ότι το επιστραφέν προϊόν είναι ουσιωδώς αλλοιωμένο, σε βαθμό που δεν εξυπηρετεί πλέον τον σκοπό του και εξαιτίας πράξεων ή παραλείψεων του Πελάτη.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ΦΕΚ Ζ1-891 με Αρ. Φύλλου 2144/ τεύχος δεύτερο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της συμφωνηθείσας υπηρεσίας (πχ στολισμός), εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή (την Εταιρία ή τρίτο συνεργάτη της Εταιρίας).

β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται ή είναι σαφώς εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή-Πελάτη και κατ’ εντολή του και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτή υπόκεινται τα παρακάτω είδη: Μπομπονιέρες, Προσκλητήρια, Δείγματα που έχουν αποσταλθεί κατ’ εντολή του πελάτη, Κουφέτα τυπωμένα, Πακέτα Βάπτισης και Σετ στολισμένα (κουτιά, λαμπάδες, σετ λαδικών, μαρτυρικά, βιβλία ευχών κλπ.), Βαπτιστικά Ρούχα, Παπούτσια και Λαδόπανα, Τυπωμένα Κουτιά, Τυπωμένες Κορδέλες, Ειδικά Πανιά ή Πουγκιά για μπομπονιέρες (τούλια γαλλικά, τούλια χρυσά ή ασημί, τούλια έγχρωμα, οργάντζες ιριζέ ή χιονέ ή με stras, σατέν, ταφτάδες, βουάλ, λινά, γάζες, δίχτυα, δαντέλες κλπ), Ειδικές διαστάσεις κοπής πανιών και πουγκιών για μπομπονιέρες (πχ τούλι 50Χ60 ή 60Χ60 κλπ), Λαμπάδες Γάμου ή κεριά στολισμένα, Λαμπάδες Γάμου ή κεριά αστόλιστα με ειδικές διαστάσεις, Στέφανα γάμου και μπουτονιέρες, Κηροστάτες και Φωτιστικά, Σετ Γάμου στολισμένα (καράφες, δίσκοι, ποτήρια), Στολισμοί ή διακοσμητικά είδη Γάμων ή Βαπτίσεων (φιόγκοι, ράνερ, στολισμένα κεριά, ανθοσυνθέσεις ή άλλες συνθέσεις κλπ) και διάφορα άλλα είδη που χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία ή στολισμό κατ’ επιλογή και εντολή του πελάτη. Στα προσκλητήρια οποιοδήποτε λάθος ξεφύγει μετά τον τελικό έλεγχο και την έγκριση του πελάτη για εκτύπωση, είναι αποκλειστικά δικής του ευθύνης και συνεπώς δεν μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.

δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτήν ανήκουν όλα τα κουφέτα, τα μάρσμελοου, τα γλειφιτζούρια, τα ζελεδάκια, οι καραμέλες, οι τσίχλες και όλα τα ζαχαρωτά.

ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και πολύ περισσότερο όταν αυτά έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

ζ) Υπαναχώρηση (ακύρωση) σε παραγγελία που δεν έχει ακόμα παραδοθεί δεν μπορεί να γίνει δεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις:
ζ1) Όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής και έχουν κατασκευαστεί ή επεξεργαστεί είτε μερικώς είτε ολικώς.
ζ2) Όταν η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει δεσμεύσει κατ’ εντολή σας ή έχει ήδη παραλάβει από τους προμηθευτές της τα είδη που ζητήσατε, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.
ζ3) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησής σας, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα και μετά να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για την επιστροφή των προϊόντων που σας παραδόθηκαν, σύμφωνα με όλους τους όρους που είναι επιβεβλημένοι για την άσκηση αυτού του δικαιώματος. Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος και θα αποζημιώσει την εταιρία για ζημιές που θα προκληθούν από την μη παραλαβή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της εταιρίας μας.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και να αρνηθεί να παραδώσει παραγγελία σε πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή έχει επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά. Στην περίπτωση που έχει καταβληθεί προκαταβολή ή προεξόφληση της παραγγελίας, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα επιστρέψει άμεσα το καταβληθέν ποσό.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων υπαναχωρήσεων ή σε περίπτωση που η ΕΤΑΙΡΙΑ, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο Πελάτης καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή μέρους ή όλου της παραγγελίας, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.